Cerkvene pesmi in molitve. Manjka več listov prve lege, morda tudi zadnje; začetek in konec rokopisa sta močno poškodovana; po pesmi, napisani na domnevno prvi ohranjeni strani, rokopis navaja Pessem od lubeznive Svete Trojice.
Pisava je ista kot v Ms 53. Na fol. 14–17 so katehetično-premišljevalna besedila, v njih številne prvoosebne ženske glagolske oblike: bom delala, hodila, opraulala (fol. 17r) kar kaže, da je bilo besedilo posebej prirejeno za dekle ali žensko, podobno kakor Ms 53, vendar evidentno ne za redovnico, ker se omenjajo opravki v hiši in zunaj nje, starši, verne duše, katire so umerle na moim grunti (fol. 21v) idr.
Na fol. 18–20 so zbrani odlomki apokaliptičnih besedil, zlasti o poslednji sodbi. Od fol. 21 do 26 daljša molitev za verne duše in s tem povezani nameni za vsak dan v mesecu. Od fol. 26 do 40 razlaga svete maše, daljša razlaga Očenaša, Zdravamarije, Rožnega venca, tradicijska razlaga Apostolske vere (12 členov od 12 apostolov), kratki katekizemski odlomki o zakramentih.
Naslovi so izpisani okrasno in z olepšanimi inicialkami; v prvem delu rokopisa do fol. 14 so naslovi izpisani z rdečilom.