Rokopis z začetka 19. stoletja vsebuje premišljevanje Jezusovega trpljenja in je po nastanku verjetno povezan z več besedili starejše baročne zvrsti vita Christi, vendar je izvir besedila novejši. Besedilo rokopisa nekoliko še izhaja iz baročnega pasijonskega izročila, njegova duhovna zasnova pa je že nekoliko razsvetljenska, morda janzenistična: iz starejše tradicije zajema le tisto vsebino, ki temelji dosledno na evangeliju; noben tradicijski element ni ohranjen: ne Jesusovi padci pod križem ne Veronika s potnim prtom.
Besedilo je nedokončano: začne se s prizorom Jezusovega krvavega potu (kar je značilno za janzenistični križev pot) in se pretrga v razdelku, ki predstavi Jezusove zadnje besede na križu. Obsega poglavja: I. Jesus Krivavi pot poti; v razdeleku II, kjer Jezusa primejo, manjka najmanj en list z naslovom razdelka, verjetno dva lista (gl. kodikološko formulo); III. Jesus je k ſmerti obsojen; IV. Jesus, inu Barabba pred Pilatusham; V. Jesus je gaishlan; VI. Jesus je s ternjam kronan; VII. Jesus je k smerti obsojen; VIII. Jesus neſe ſvoj krish; IX. Simon Zireneus neſe krish sa Jesusam inu shene nad Jesusam shalujejo; X. Jesuſa na Krish perbijejo; XI. Perve dve beſede Jesuſove na Krishu; XII. Od peteh sadnih beſedi Jesuſovih na Krishu. Vsako poglavje se začne z ustreznim navedkom iz evangelija, sledi spokorno premišljevanje, kjer v središču ni toliko Jezusovo trpljenje, ampak predvsem njegov pomen za bralca kot premišljujočega grešnika.
Pisna znamenja ali sledi baročnega besedilnega izročila so opazna v črkah D, K in ÿ (krÿ). Napisala verjetno ista roka kakor Ms 111 in Ms 112.
Na zadnjih 11 fol. je z drugo roko napisana Pridga na 22. Nedelo po Binkostih Daite Bogu, kar je boshjiga. Mat. 22.21.
Ročno izdelan papir. Na robovih več folijev vidni fragmenti vodnih znamenj.
Vezava je sočasna, platnici iz lesenih deščic sta prevlečeni s črnim papirjem, hrbet je vezan v temnorjavo usnje.